На думку наших читачів мобільний оператор Київстар і його магазини втратили лідерство в Україні.

Після виходу статті «Де не варто купувати мобільний телефон, смартфон, айфон?», в якій дорадча служба «Ревізор» сервіс обслуговування магазинів «Київстар» по 10-ти бальній шкалі в порівнянні зі спеціалізованими магазинами оцінили на 5,5 балів, ми отримали шквал критики, що це зависока оцінка. Дійсно, фаховий рівень менеджерів-продавців Київстар є дуже низьким. Тож Ревізор дорадчої служби «Агросвіт України» не може рекомендувати для придбання мобільного телефона, смартфона чи айфона в магазинах Київстар.

Для покупки мобільного телефона, смартфона чи айфона вибирайте спеціалізований магазин, яких у нас безліч. Тут ви виграєте в ціні і в якості обслуговування.

Ми чудово розуміємо, чому люди незадоволені навіть такою низькою оцінкою якості роботи магазинів Київстар. Справа в тому, що "Київстар" прийняв рішення припинити роботу 13 тарифних планів. Мобільний оператор припиняє дію кількох пакетів послуг. Натомість можна буде вибрати інший пакети послуг, які значно дорожче з нав’язуванням таких послуг, якими не користується велика кількість абонентів.

Застарілі тарифні плани, які скорочуються, в даний час мають невигідні і неактуальні для абонентів умови, - пояснили в компанії. Це далеко не так. При опитуванні 95% респондентів незадоволені новими тарифними планами. Що стосується людей старшого покоління, то тут 100% незадоволених.

У список тарифів, які закриваються, потрапили XXL, Базовий, Безлім + Київстар, Класичний, Комфорт, Ультра Комфорт, Вільний Київстар 35, Вільний смартфон, Бі29, 5 + 0 Новий !, Вільний Київстар, Комфорт + і Київстар 3G онлайн 2017.

Практично Київстар підготував гарний удар для своїх абонентів. Тепер людям доведеться терміново шукати заміну мобільному оператору, який наряду з неякісним обслуговуванням суттєво підняв тарифи на тарифні плани. Одночасно варто зауважити, що навіть якість мобільного Інтернету Київстар в багатьох регіонах України погіршилась в порівнянні з тим, що було чотири роки тому.

Натомість, у запропонованих Нових тарифах абоненти отримають багато послуг, які багатьом абонентам не потрібні і вони не будуть ними користуватися, а послуги які вкрай потрібні скасовані.

До речі, Антимонопольний комітет України відкрив провадження проти трьох найбільших мобільних Операторів - «Київстар», Vodafone и lifecell - за Ознаки Порушення ними законодавства про захист від недобросовісної конкуренції. Нещодавно оператори запровадили чотиритижневі тарифні плани. Тобто замість календарного місяця в 30-31 день відтепер плату беруть за 28 днів. Таким чином у році «з'явився» додатковий місяць і відповідно абоненти замість 12 абонплат зобов'язані платити 13 разів.

Хочеться надіятися, що і це нововведення Київстар буде розглянуте Антимонопольним комітетом України.

Враховуючи відгуки наших читачів Ревізор дорадчої служби при комплексному підході оцінює послуги Київстар по 10 бальній шкалі на 4,2 бали, це по 5-ти бальній шкалі – десь на 2 з плюсом, або 3 з двома мінусами.

Ревізор дорадчої служби не може рекомендувати послуги мобільного оператора Київстар та його магазини.

Володимир Тарасюк, експерт дорадник

067-656-59-39