На кого працює Віталій Кличко?

Михайло Головко, народний депутат України повідомив, що через різницю у 1000 грн. майже 2 млрд. грн. пішли не українському підприємству, а злочинно віддані польській компанії! В 2016 році КП «Київпастранс», після підписання між мером Києва Віталієм Кличком і польським заводом меморандуму про співпрацю, закупив 11 польських трамваїв PESA моделі 71-414К. Всі ці польські трамваї у 2014 році мала закупити російська компанія «Мосгортранс», але в кінцевому підсумку відмовилися від них.

Більше того, для виробництва 120 трамваїв для Москви було створено спільне підприємство «PESA» і «УВЗ» («Уралвагонзавод»), яке і виробляло трамваї моделі 71-414. Також інформація була опублікована на російському транспортному форумі, де зазначалося, що моделі трамваїв 71-414 вироблялися в Єкатеринбурзі на Уральському заводі транспортного машинобудування. Аби приховати в Україні цю інформацію «PESA» зареєструвала ці вагони під другою назвою «71-414 К», а рік випуску 40 вагонів , які замовив КП «Київпастранс», було вказано 2017.

Сама корпорація «УВЗ» була заснована Указом Президента РФ Володимира Путіна № 1102 від 27 серпня 2007 року!

В липні 2017 року відбувся тендер через систему «ProZorro» на закупку 40 26-метрових трамваїв для КП «Київпастранс» для подальшого її використання на правобережній лінії швидкісного трамваю. Участь у тендері приймали дві компанії – Українська компанія зі Львова «Електрон» та польська компанія «PESA». В кінцевому підсумку перемогу здобула «PESA», яка запропонувала ціну 1 млрд. 813 млн.199 тис. грн., яка була на 1000 грн. меншою від ціни «Електрон» (сума 1 млрд. 813 млн. 200 тис. грн.). В результаті майже 2 млрд. грн. пішли не українському підприємству і не були вкладені у вітчизняну транспортну промисловість, а злочинно віддані польській компанії, що значно вдарило по економіці України.

Михайло Головко направив депутатський запит до правоохоронних органів з вимогою здійснити передбачених чинним законодавством України заходів для проведення перевірки дотримання норм законодавства України при проведенні публічних закупівель через систему «ProZorro» швидкісних трамваїв КП «Київпастранс» в липні 2017 року! У випадку виявлення при проведенні перевірки ознак корупційного правопорушення або будь – якого іншого правопорушення, притягнути винних осіб до передбаченої законом відповідальності! http://veroyatno.com.ua/politics/cherez-riznitsyu-u-tisyachu-griven-mil-yardi-griven-otrimalo-pol-s-ke-pidpriyemstvo/

Дійсно, на перший погляд може здатися, що у мера Києва Віталія Кличко якийсь дурдом в голові, бо його дії виглядають абсолютно дебільними, а то й зрадницькими, але можливий і інший розклад цієї угоди - гроші не пахнуть.

Я думаю, що це вже правоохоронні органи мають з’ясувати хто і скільки отримав від цієї угоди.

Те, що Україні нанесений економічний збиток у великих розмірах – це однозначно.

Уявіть собі на хвилиночку, що якби ці трамваї виготовила українська компанія зі Львова «Електрон», а не польська компанія «PESA», то це занятість робочих місць, заробітна плата робітникам, відрахування в пенсійний фонд і розвиток українського підприємства. Окрім цього, за трамваї розрахувалися валютою, яка в нас у дефіциті і ми постійно просимо її у МВФ. А згодом і запчастини до цих трамваїв будуть купуватися у Польщі, а це теж витрати валюти. Кожна покупка, яку ми робимо за кордоном, - це суттєвий удар по курсу гривні.

Тож не випадково виникає просте наївне запитання: «На кого працює Віталій Кличко?»

Про цю ганебну угоду було безліч повідомлень в засобах масової інформації, але чомусь на них не реагували ні правоохоронні органи, ні Уряд, який постійно плачеться перед МВФ, ні апарат Президента України.

Тож хочу подякувати пану Михайлу Головко, за те що він знайшов час і звернув увагу на цю незрозумілу арифметику в мерії м. Києва.

Підготувала Людмила Тарасюк, експерт дорадник