Київстар погіршує якість обслуговування своїх клієнтів

На звернення багатьох наших читачів дорадча служба «Ревізор» перевірила якість обслуговування клієнтів мобільним оператором Київстар. По результатам перевірки встановлено:

1.                      Оператор Київстар бере плату за те, чим люди не користуються взагалі або якщо і користуються, то не більше ніж на 25-50%.

2.                      Різко знизилася якість обслуговування клієнтів в магазинах Київстар, про що неодноразово наголошував Ревізор дорадчої служби. Скоріше за все це пов’язано з тим, що високопрофесійні спеціалісти і менеджери покидають магазини Київстар і переходять до інших операторів.

3.                      В 2018 році після чергового підвищення тарифів на пакети мобільного зв’язку Київстар в багатьох населених пунктах якість Інтернету, що транслюється через мобільного оператора Kyivstar знизилася на 25-40%, а після підвищення тарифів у 2019 році в деяких населених пунктах Інтернет зник повністю. Так наприклад в населених пунктах Ружинського району Житомирської області в 2013 – 2016 роках Інтернет працював відмінно, майже на рівні великих міст України, в 2018 якість Інтернету знизилася майже в 2 рази, а в 2019 році Інтернет, що транслює Київстар, майже відсутній.

4.                      Декому тарифи вже підвищували кілька разів поспіль, при чому робилося це навіть без відома самого абонента.

Складається враження, що мобільний оператор Київстар знижує якість обслуговування своїх клієнтів пропорційно підвищенню тарифних планів. На це мав би реагувати антимонопольний комітет.

Ситуація не однозначна. Але за останні роки антимонопольний комітет практично не працював і не працює зараз, він догоджає олігархам та монополістам. Цей комітет заслуговує назви: Комітет по захисту олігархічних змов.

«Ревізор» дорадчої служби не може рекомендувати послуги мобільного оператора Київстар та його магазини.

Підготував Володимир Зоряний